” ALANYA’DA KAZANILAN ALANYA’DA KALMALI ”
Alanya Sanayici ve İşadamları Derneği (ALSİAD) aylık olağan toplantısını gerçekleştirdi. Dernek merkezinde yapılan toplantının konukları Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) yönetimi oldu.
Türkiye Otelciler Federasyonu (TÜROFED) yönetim Kurulu üyesi ve Alanya Turistik İşletmeciler Derneği (ALTİD) yönetim kurulu başkanı Burhan Sili, Başkan yardımcısı Hızır Bozdoğan, ALTAV ve ALTİD Başkan yardımcısı Mehmet Dahaoğlu, ALTAV yönetim kurulu üyesi ve ALTİD genel sekreteri Elvan Güneş ALSİAD yönetimi ve üyeleri ile birlikte yapılan toplantıda güç birliği yapma fikrinde birleşildi.
ALSİAD başkanı Akın Tabaklar, ALTİD yönetim kurulu başkanı Burhan Sili ve yönetim kurulu üyelerine ALSİAD’ı ziyaretlerinden dolayı teşekkür ederek, bu ayki toplantı gündemimiz Alanya turizmi, Otellerin doluluk oranı ve iç turizm. Daha öncede dile getirdiğimiz gibi bizler ticaret yapıyoruz deyip bir kenara çekilemeyiz. Alanya`da turizm her sektörü etkilemektedir. Bu anlamda bizlere de görev düştüğü bilinciyle çalışıyoruz. ALSİAD olarak şuan iç turizme yönelik kendi çatı kuruluşumuz olan Türk Girişim ve İş Dünyası Konfederasyonu (TÜRKONFED) üyesi tüm Federasyon ve derneklere Alanya tanıtımını yapıyor ve ilk olarak 28-29-30 Mayıs`ta bu yıl 16.sı düzenlenecek olan Alanya Uluslararası Turizm ve Sanat Festivaline ve de yaz tatillerini huzur ve mutluluk içinde geçirebilecekleri Alanya’mıza, Türkonfed üyesi tüm dernekleri davet ediyoruz. ALSİAD olarak 24 Federasyon 186 dernek ve 24.000 iş insanı ve 40.000 şirkete ulaşmaya gayret ediyoruz. Bu çalışmalarımız devam ediyor dedi.
ALTİD yönetim kurulu başkanı Burhan Sili, evet zor bir süreç yaşıyoruz. Mevcut durumu değerlendirmeli ve doğru çerçeveden bakıp tespitlerimizi yaparak bu doğrultuda Alanya’nın tüm karar vericileri kurumlar ve TSK ları bir araya getirerek ortak çalışma grupları oluşturmalı ve Alanya turizmini yeniden kurgulamalıyız. Geleceğe dönük bir stratejimiz olmalı dedi.
Gazipaşa Havaalanı yurtiçi ve yurtdışı tarifeli uçak severlerinin arttırılması, otel hizmetlerinde memnuniyetsizlik yaratacak kadar fiyatların düşürülmemesi ve mümkün olduğunca, kaliteli hizmet verilmesinin turizmdeki kayıpları asgariye indireceği görüşüldü.
Ayrıca, Alanya ticaretinin, Alanya’da yaşayan şahıs ve firmalardan yapılmasının hem daha sağlıklı hem de Alanya`da kazanılan paranın Alanya`da kalması ve sosyal yaşama dağılımı düşüncesi ile hareket edilmesi gerektiği vurgulandı.
Sosyal Ağlar